fEeL yOuNg

Assalamualaikum ;]


hye everyone :D


remember that i told you i love rubik's? Did i tell you earlier? I did. right? did i? never mind. >B]

during my spm holiday, you know cuti lepas spm. I sat for SPM for almost a month. seb0lan!!!  Orang lain semua dah berseronok-ronok cuti guling-guling dekat rumah, aku dengan kawan-kawan *A*BEST aku masih, YE MASIH di perap dekat hostel bergumpal dengan buku-buku yang menimbun setinggi hostel 4 tingkat sebab kitorang ade 1100000000000000 subjek.*ignore kosong-kosong penipuan besar itu. ._.



  Lalalala, tapi xpe. Loads of memories built there. hihi. Alhamdulillah semuanya baik-baik sahaja buat SPM kami. 


Ok, cuti SPM. Hmm, aku sangat sukakan RUBIK'S. 3x3, 4x4, 5x5, 3x4, triangle pyramid, baby egg pyramid, rubik snake. Woahhh, from one to another. Aku excited kot. Dapat complete satu, aku beli lagi satu, lagi satu yang lain. HAHAHHAHAHHAHAH. ko tahu berapa aku spent beli semua tu? @#$%^& Arghh, kenapa la semua benda tu mahal belaka?! itu pon aku tak beli yang ori, alaa yang ade cop mohor RUBIK setepek dekat centre tu. hehehe, aku beli yang quality die sederhana je. Kau gile aku nak beli beratoos-ratoos punye? kirimkentut ah. *o0Ops.  sampai la aku dipanggil masuk ke Puncak Alam, aku pon simpan la koleksi kesayangan aku. After a year I left my genius babies tu dalam kotak ajaib, aku DAH LUPA! aku tak boleh solve even yang basic 3x3 tu. Hwaaaaaaarghhhhhhhhhhhh~~~!!!#@#$%^&* sedih tahu??


and now, JUST a minute ago, aku da BOLEH SEMULA solve my babies.. hihihi 


That is why I FEEL SO YOUNG right now. ngehekhew ;']]


p/s: Ilmu itu letaknya didada bukan dibuku :D Jom ingat pepatah ni ;]

Comments

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO