Posts

Showing posts from August, 2013

tHe ChOSeN Choice. ChaNcE tO cHanGe??

Assalamualaikum ;]

Setelah seketika aku tinggalkan habit aku yang suka menghadap laptop, aku mula rasa semula keamanan hidup aku yang dulu sebelum aku kisah dengan laman2 sosial ni. Rehat aku membuahkan hasil.  

perkara yang dulu-dulu pon perlahan-lahan sejuk. tak sangka lama jugak aku menyimpan rasa sedih dan frust. HAHA. ada orang kata, biar masa yang merawat luka. mak aihh, jiwang yekk! biar masa yang jernihkan keadaan. biase la, semue benda ade turun naik nye.. yang penting ape yang kite belajar dari semue tu.. yang dulu biarkan la lepas. bagi ruang dah, tinggal bagi peluang je belom. hmm..

sedar tak sedar, aku rasa aku macam dah sedar. banyak jugak belajar pasal diri sendiri. memang tahu diri ni banyak kekurangan dan kelemahan. dapat tahu diri ni sbenarnya cepat marah. sensitif tahap babon tak pasal2.  suka buat hal sendiri. suka cari pasal *eh, ni dah contra 0_o''.  pemalas. pemalas. pemalas. malas nak kisah pasal orang lain. suka ambik jln tengah yg akhirnya menjadikn aku,…