tHe ChOSeN Choice. ChaNcE tO cHanGe??

Assalamualaikum ;]

Setelah seketika aku tinggalkan habit aku yang suka menghadap laptop, aku mula rasa semula keamanan hidup aku yang dulu sebelum aku kisah dengan laman2 sosial ni. Rehat aku membuahkan hasil.  

perkara yang dulu-dulu pon perlahan-lahan sejuk. tak sangka lama jugak aku menyimpan rasa sedih dan frust. HAHA. ada orang kata, biar masa yang merawat luka. mak aihh, jiwang yekk! biar masa yang jernihkan keadaan. biase la, semue benda ade turun naik nye.. yang penting ape yang kite belajar dari semue tu.. yang dulu biarkan la lepas. bagi ruang dah, tinggal bagi peluang je belom. hmm..

sedar tak sedar, aku rasa aku macam dah sedar. banyak jugak belajar pasal diri sendiri. memang tahu diri ni banyak kekurangan dan kelemahan. dapat tahu diri ni sbenarnya cepat marah. sensitif tahap babon tak pasal2.  suka buat hal sendiri. suka cari pasal *eh, ni dah contra 0_o''.  pemalas. pemalas. pemalas. malas nak kisah pasal orang lain. suka ambik jln tengah yg akhirnya menjadikn aku, aku, kau, kau jela, kan SENANG. nak sangatkan?? -.-''  

ruang aku dah ambik dan bagi, mungkin step yang seterusnya, peluang. aku harap aku akan memberi dan diberi peluang DAN!! dan dibantu untuk berubah kepada yang lebih baik.. ye laa, sebab diri sendiri pun susah nak dikawal, kejap rasa insaf kejap menyakai balik. ade kawan cakap, die rasa seronok sangat kalu die dapat involve dlm hidup raaaaaaaaaamai orang, aku mule2 fikir ' dah knp pulak die ni?? xde keje laen ke hape? nak kecoh inter-frame life orang laen' haha. mungkin aku baru fhm sikit ape yg die mksodkan selepas beberapa insiden yg menyedarkan aku, bahawa aku ni sgt tersgt la kurang update dan concern perihal rakan dan taulan di sekeliling aku yg sebenarnya aku selalu je ingat kat diorang ni haa.. cuma.. cuma segan, cuma malas, cuma tak tahu nak tanya ape, cuma cuma la. ape2 aje la.  

kepada kawan-kawan aku yang setia bertolak ansur dengan aku, terima kasihhhhhh sangat1000x. korang selalu sedia rajin dalam berkawan, tapi aku mengaku aku memang selalu tak rajin.. malas nak borak2 kosong.. malas nak tepon2, skype2, wahatssapp2, weechat2 la ape la.. malas nak jalan.. malas nak plan2.. malas nak layan.. tapi percaya la, i am and i would treasure our friendship, cuma hmm mungkin aku ni batak sangat tido dan suka duduk rumah. suke buat hal  sendiri ikot mood sendiri. Hmm, mungkin. 


antara individu-individu besar yang aku nak bagitahu korang yang korang tak perlu risau atau gatal2 nak doubt sape korang pada aku, aku selalu saaaaaaaaaaayang rindu valued korang. mak aih geli. tapi ni jujo. dan berterima kasihh sangat ialah cipak, kaka, hajar, fasya, anoi, tenab, ewa, ain dan g9  dan yg laen2..maafkan la aku, walaupun aku ni selalu kecewakan korang, jangan la serik untuk jumpa aku or cakap dengan aku or berkawan dengan aku. haihh.. berat pulak hati nak mintak permintaan yang besar sangat ni.. HAHAH
akhir kata, selamat hari raya maaf zahir dan batin ;D


ok la bye. sakit perot ni. Assalamualaikum ;] 


Comments

BILA NAK JUMPAAAA NI DOCTORRR ??? HAHA

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO