#1 LEGO

salam sejahtera wahai si rajin yang sudi membaca.

hoi, addicted ke, da lame xtulis sini???

haha, kundang EMO. xp

hai sayang-sayangku,

nak share one of my way to reduce menghadap our loyal friend,si laptop during holiday. hehehe. berhasil tahu??

guess what my pren??
this thing aku pernah main waktu kecik-kecik dulu,
so,
bile teringat, alamak ai~~
mengidam nak mengimbau nostalgia dulu-dulu main dengan kakak-kakak.
hahaha


JENG

JENG

JENG

JENG
TADAAAAAAAA!!!


LEGO !!!

17th MAY 2012
i should remember this date.
hang out with friends and 
AND!!
bought this expensive thing for real with my own money.
oh, mahalnya barang ini *bagiakulaa,oranglainrasebiasejekot,akukanorangbiase,manebiasebelibenda2ni

serius, waktu nak beli tu, naseb baek k*k* ade,
kalau tak, haihh, xde supporter,
selamat la duit aku yang seciut tu,
tapi, kempunan pulak nak main.
after beli, teros mesej kakak-kakakku yang lebih kedek berjuta kali ganda dari aku. mintak diorang join masuk share, baru la tak rasa duet terbang!haha

TETAPI!!
request not valid
lalalala

oleh itu, saya dengan separuh kesal bertekad untuk bermain dengan seronok dan bersungguh-sungguh.
kami akan merekod setiap creation kami.
dan saya yang mengada-ngada ini berhasrat untuk mengabadikannya di blog ini. heheheh [^_______^]Y


p/s:
i'm not an anti-social just because i'm not an active user of those social networks. My dear friends, i hope you could forgive me for not being able to contact you often. Believe me, as long as you are willing to be my friend, i would cherish you with the best i could. lots of love ;)

Comments

tak gunanya nanana. star2 je nama aku

*yakin gila tu nama aku. kahkahkah
Rossales said…
eh, sure je aku tulis kaka, aku tulis kiki la. xp

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO