Posts

Showing posts from February, 2013

rIcKeT

Image
Assalamualaikum ;]

pergh. 13 November 2012. the last entry. Berapa bulan dah aku tinggalkan dunia syok sendiri aku versi bajet bagoss. HAHHA

ok. life aku sekarang. hmm. nak cakap apa ye? eh, x. part mana yang nak aku cerita? to be specific, PATUT dicerita. kalau ikutkan hati, baaaaaaaaaaaaaaanyak benda aku nak cerita. tapi ikut hati badan binasa babe. hahha. banyak jugak perkara yang aku lalui sepanjang aku duduk KL. gaya macam merantau. padahal tak sampai dua jam sampai rumah. '' Hentikan!! '', kata Kundang kepada aku. Ciss!!

ah. senang. jom randomly pick any scene or what so ever. 


stress. eewwWWW! kenapa perkataan ni yang terlintas dulu???!

next,


kecurian. sedih. hadiah spm aku kot. ;[ kau memang tak de hati perut tau peNGAMBIL TANPA IZIN.. dah la aku baru masuk situ. tapi tak pe. aku dah maafkan kau lama dah. cuma, kadang tu bila teringat, bengang jugak la. lagi-lagi bila aku asyik bermasalah dengan hp2 alternatif yang aku guna after aku hilang hp kesayangan aku tu.


 prof…