Posts

Showing posts from 2013

tHe ChOSeN Choice. ChaNcE tO cHanGe??

Assalamualaikum ;]

Setelah seketika aku tinggalkan habit aku yang suka menghadap laptop, aku mula rasa semula keamanan hidup aku yang dulu sebelum aku kisah dengan laman2 sosial ni. Rehat aku membuahkan hasil.  

perkara yang dulu-dulu pon perlahan-lahan sejuk. tak sangka lama jugak aku menyimpan rasa sedih dan frust. HAHA. ada orang kata, biar masa yang merawat luka. mak aihh, jiwang yekk! biar masa yang jernihkan keadaan. biase la, semue benda ade turun naik nye.. yang penting ape yang kite belajar dari semue tu.. yang dulu biarkan la lepas. bagi ruang dah, tinggal bagi peluang je belom. hmm..

sedar tak sedar, aku rasa aku macam dah sedar. banyak jugak belajar pasal diri sendiri. memang tahu diri ni banyak kekurangan dan kelemahan. dapat tahu diri ni sbenarnya cepat marah. sensitif tahap babon tak pasal2.  suka buat hal sendiri. suka cari pasal *eh, ni dah contra 0_o''.  pemalas. pemalas. pemalas. malas nak kisah pasal orang lain. suka ambik jln tengah yg akhirnya menjadikn aku,…

rIcKeT

Image
Assalamualaikum ;]

pergh. 13 November 2012. the last entry. Berapa bulan dah aku tinggalkan dunia syok sendiri aku versi bajet bagoss. HAHHA

ok. life aku sekarang. hmm. nak cakap apa ye? eh, x. part mana yang nak aku cerita? to be specific, PATUT dicerita. kalau ikutkan hati, baaaaaaaaaaaaaaanyak benda aku nak cerita. tapi ikut hati badan binasa babe. hahha. banyak jugak perkara yang aku lalui sepanjang aku duduk KL. gaya macam merantau. padahal tak sampai dua jam sampai rumah. '' Hentikan!! '', kata Kundang kepada aku. Ciss!!

ah. senang. jom randomly pick any scene or what so ever. 


stress. eewwWWW! kenapa perkataan ni yang terlintas dulu???!

next,


kecurian. sedih. hadiah spm aku kot. ;[ kau memang tak de hati perut tau peNGAMBIL TANPA IZIN.. dah la aku baru masuk situ. tapi tak pe. aku dah maafkan kau lama dah. cuma, kadang tu bila teringat, bengang jugak la. lagi-lagi bila aku asyik bermasalah dengan hp2 alternatif yang aku guna after aku hilang hp kesayangan aku tu.


 prof…