#6 LEGO

Assalamualaikum ;]

WARNING !!!
Please close this tab or back off if you are not interested
*peace [-_-]Y

ok, a week after kenduri baru la our beloved LEGO muncul kembali dari beg balik kampung abah yang aku buat macam harta aku sejak masuk palam dulu. lalalalala. ye, aku memang kedek! i kept all my precious things properly sepanjang kenduri. why?? sebab aku tak mahu sejarah berulang, di mana rubik's cube aku, dan barang yang lain-lain terburai bersepai di lantai,  di main oleh kanak-kanak/tetamu/sesiapa sahaja tanpa kebenaran aku. -.- Sape tak bengang babe? kau? ok, i respect u la der kalau macam tu. Doakan aku jadi penyabar macam u. thank you sayang ;]. 

Haa, selain lego, aku suke rubik, macam-macam gak koleksi aku. Percaya tak kalau aku kate dulu waktu cuti spm aku obses dengan rubik ni ?? Sape percaya, terima kasih. Ye, aku tahu, semua yang aku suke main ni permainan yang SYOK SENDIRI. takpe, aku faham. ade orang kata dullard toys. Excuse me, benda-benda ni bagus untuk perkembangan otak tahu? tak setuju?? up to you la. [^.^]Y hahah.

ok, wow! aku buat karangan.-_- enough of babbling myself.*apakahitu?ayatakupelek. Jom tengok basikal yang aku buat. 



pedal aku, kiri kanan ke bawah. then, adek correct it. tengok bawah :D





nampak tak pedal basikal tu sebelah ke atas, sebelah ke bawah? haa, ni nak cerita betapa alertnya adek aku membetulkan kekurangan basikal yang aku buat. Aih, ni yang aku bangge ni dengan adek aku. HAHAH *xnampak? ignore je la.. -.-


apa benda nih? shotgun ke? HAHAHAHAH. Ni, adik laki aku yang buat. Kapal layar katenye. 
sorry la, die memang ' rajin ' orangnye.. tengok la, warna bricks main taram je -_________-'' puihh.



awesome tak adek-adek aku? hahaha. 
ok. bye. aku nak tengok Zachary David Alexander. hahah. 


Comments

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO