MiX

Recently, people kept talking that ASASI is going to end.
I thought I would not sad..
But, obviously.. I'm wrong!


seriously, kadang aku happy, kadang aku sedeh.
happy sebab da nak cuti. 
sedeh sebab, aku jumpa macam-macam orang kat sini..
ade yang aku suka, 
ade yang aku pelek tengok die, 
ade yang aku malas nak kisah,
ade yang aku penat nak respon,
ade yang lawak,
sume pon ade..


diorang semua ni laa yang buat aku gembira kat puncakk sebenanye..
tapi sede sekarang sebaab, bile lagi kita nak bejumpaa???..


dekat puncakk,
aku dapat belaja maaaaaaacam-macam...


lepas nih, belum tentu aku dapat jumpe orang2 seperti beliau2 nih.
belum tentu ade orang yang sudi jadi teman aku,
belum tentu ade yang sudi dga lawak lame aku,
belum tentu ade yang sudi dga kisah hidup aku yg common..
belum tentu ade orang yang bole buat aku gelak gile2 babun,
belum tentu ade orang yang terima aku seadanya,
kelambatan aku bergerak, macam sipot bak kate classmt aku. --______--''
ke''slow''an aku nak digest sarcasm orang atau lawak2 orang hott yang aku selalu salah tafsir.. 
kemalasan aku buat kerja sekola.. sikit2, aku :: '' hang, aku pinjam sat tutorial naa.. ''
ke''straightforward''an aku bile becakap, kadang orang terase hati, padahal aku tak berniat sebegitu.. FORGIVE ME MY PRENN ;]


BOOO!! meme laa.. hang tak hott mane hang paham! HAHAHAHAHA


ok,fine la kundang, hang ja laa yang hott.. 


last but not least, terime kase kepada kawan-kawan kelas aku, housemate aku.. dan semua yang mewarnai hari-hari aku di puncakk ini. Harap maaf atas segala salah silap tutur kata semua.. Nanti da habis asasi, jangan laa buat tak kenal pulakk.. ok,tu jaa.. bye ;]



I will miss you like crazy ;))



Comments

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO