dESaK gERaK

cuti
ye, aku memang suke cuti. 
sebab ape? 
sebab banyak ah sebabnye. xkan tu pon nak cite kot.
hahah

tapi
ye, ade tapi. boo! 
as i expected
bile aku cuti, bermula la conversation2 dari insan2 yang prihatin

'' haa, cuti tolong la mak ye ''
ni aku bole senyom lebar lagi, ye ah, tolong mak. normal lah. wajib tuh.

lepas tu,
'' da ade lesen kan ?? bile la nak tengok mak ko berehat.. cube la ganti ambek hantar adek2.. ''
ye, memang aku dah berniat nak fetch adek2 kesanyanganku yang mengada-ngada tahap gaban tuh. hahah. serius.

tapi, 
ye, tapi lagi..
aku blom berani la.
aku cuak!!
ingat dulu blaja kete tu bende yang aku suke ke??
bende yang senang bagi aku?
X
as usual, parents know the best.
aku didaftarkan untuk ambik lesen.
dan aku berasa malas dan sangat tak mahu waktu itu. >;Y
after a ''few'' certain time
I got P.
alhamdulillah..

tapi,
aku tengah cube la nih.
hehehhehe.
trime kaseh kepada makcik2, pakcik2, datuk2 ,nenek, rakan2,
 pettoku [ catskittensbunnies yang aku gembala sepanjang percutian 5 star aku] 

dan terutama sekali kepada abah emak, sudi teman ajar drive, serta kakak2 dan adek2.
beliau2 ini sudi bagi aku gune kereta2 mereka. sorry for those scratch yg aku da buat.hahah
sudi desak aku bawak kete, hahah, *klu xkene bising, xgerak la kot.
haih, besar benar jasa2mu

*xyah nak emo sangat yang oi~~


sesape da bace cite ala-ala pengakuan aku ni, tolonglah doakan aku jadi pemandu yang SMART dan berhemah.
cita-cita aku, nak berkereta besar bile da mampu nanti,*mataduitan
ye la kete da cantek
pemandunye mesti la kene ade skill
kan?kan?kan?

 jadi aku kene la belajar untuk memandu dengan selamat dan steady 
haih, terbayang-bayang aku kereta idaman 
[ kereta tough, rekabentuk garang, simple tapi cool gile ]

moge dapat imagine kereta TOUGH berwajah GARANG ;]

 yang tersergam memecut berdesup dengan coolnye dan dipandu oleh AKU. hahhahahahahaha
woah!!!

lebeh kurang macam bawah2 nih. O.O perghh..


same pattern dengan atas, lain warne

ni over sangat. hahah

ni best gile

ok gak




Comments

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO