Saturday, 28 January 2012

kiLLer sMiLe


uihh, awat nya hang tiba2 letak papan tanda lagu nih???

hahahaha
do you want to know why??

Is it because  your boyfriend did something fishy??

wHat ???
ohohohoho,

i'm sorry, you had absolute wrong idea, KUNDANG..
kundang, i da banyak kali habak, i tadak bf.. hang nih -..-'' 

( for your information, the one who keep asking me in my entry is KUNDANG )

hemh, hang ni pon satu,la nih baru hang ingat nak kenalkan aku kat kawan2 hang??? 
macam ni ka hang kata membaa??
;'[

erk, please ignore kundang.. hahaha

annoying
the word itself shows the annoyance ..,

for me,

one of annoying scene is when...

tengah seronok gelak2 dengan member, 


tiba2...


kita tak kenal dia, dia tak kenal kita,
tapi bila dia tengok kita, dia dok bisik2..
 buat muka kerek..


hish !!!!!

geram nya aku !!!


moral of the story morry..

jaga ekspresi muka hang suma..
kalau ya pun hang tak puas hati ngan sapa2.. 

takpun, hang rasa hang cantek sangat kaa.

hang tak perlu la nak tarik muka,
muka hang suma yang cantik tuh

lagi cantik kalau hang suma SENYUM ;]


TAPI..
kalau macam yang bawah2 ni is better,,
BHAHAHHAAHHAHA


MJ

aku suka MJ, hang nak gelakkan aku, suka hati hang laa..
aku minat die.. ngeh3  xp


ni pon aku suke, cantik kan.
NINA DOBREV

TAPI
kalau hang ni susah nak senyum,


hang wajib cari kawan yang macam bawah nih,



kan seronok kalau semua orang senyum, saling menghormati,


waaa.....
amannya dunia, tenangnya hidup kita.. ;O

hehehhe,
suma2 mai tengok sini,



 atas tu aku la tu..
KILLER SMILE.. perghh.. HAHAHAHAHAHA

ok, bye sumaa, jangan lupa senyum naa..
SENYUM SELAGI BOLEH !!! yeah ;]]







No comments: