inVadEr

 Recently, puncakk has become hotter than usual..



Thus, me and my roommate had decided to open the window from 8 p.m. to 11~12 a.m.

The expected invaders came as we predicted.
Nevermind... we got the solution.
hehehhehe

all we need are :-

cellophane tape

scissor

this method is taught by my friend.

ARGHHHHHHHHHHH !!! 
THE INVADER'S ATTACK BEGUN !!


CHARLIE THE INVADER !!!

The rove beetles are a large family (Staphylinidae) of beetles, primarily distinguished by their short elytra that leave more than half of their abdomens exposed. With over 46,000 species in thousands of genera, the group is the second largest family of beetles after the Curculionidae (the true weevils). It is an ancient group, with fossil rove beetles known from the Triassic, 200 million years ago.

^^^^^^^^^^^
haa, hang baca tak atas tuh???
nate ni meme musuh turun-temurun laa senang kata.
mak aih...
sampai la nih depa dok stalk kami budak2 puncakk.. =..=''
depa ni meme tak bole kami nak leka sikit pun..
haa.. baru leka sikit,
dia da mai daa..
kalau depa tu gentleman mai jumpa aku individually takpa,
ni dak,
depa mai bawak semua geng depa..
haih...
aku manusia biasa,
tadak superpower macam CLARK KENT yang kacak lagi tangkas.. hehehe
bole halau charlie tu pi tempat lain 


ok, mai sini aku habak,
cara nak tangkap charlie,
hang suma ambek cellotape.
pastu hang jalan slow2..
macam pink panther..
pastu

PAPP!!
hang cellotape depa..
pastu ikut mu laa macam mana nak settle kan stalker hang tuh..
pastikan si invader tu dekat center..




pasai pa hang cello-cello depa???

aku cello=cello die supaya die tak terbang kat aku, masa aku nak settle die.. 
pasai pa, kalau die mai hinggap kat mana-mana kulit kita,
hmhh,,
welcome new scar la aku ucap kan..

=[    =[     =[

kalau nasib kita tak baik,
depa ada meninggalkan simbol 
''  CHARLIESSSSSSSS  WERE HERE ''
dengan bangganya..

ni nasihat dari aku,
hang cuci bersih sesegera mungkin kawasan tuh,
pastu, hang pakai bedak sejuk,
or bubuh ubat gigi kat situ..


ni supaya sejuk jaa hang punya luka tuh..
benda tuh kesan asid,
so, ubat gigi sebagai alkali..
sejuk pulak tuh..

tu semua, nasihat2 dari orang2 yang berpengalaman.
sangat2 berkesan. =)


tapi of course laa,
nak cepat baik...
mesti bubo UBAT. ok..

kbye.
selamat mencuba.







Comments

Popular posts from this blog

#8 LEGO

#2 LEGO

#1 LEGO