okeh, assalamualaikum semua ;] now, i would like to start posting our creations!! WARNING !!! Please close this tab or back off if you are not interested *peace [-_-]Y i'm glad that my decision to buy this EXPENSIVE fun LEGO is not really a bad idea. ngee hee *weirdlaugh i'm proud of myself , my adek-adek, my kakak-kakak and even my MOM. hihi. She also joins us to play those bricks. supporting gile la mak. hehhehe ;]] While abah will give opinion on our creations. Sometime he will gives us grade. cuba teka grade yang aku selalu dapat. RAHSIA!!!!! bhahaha. my adek's. robot katenye. -.- car.haouse *seriously??haha.pokok mine.mak's.adek's my first [improvised] invention. ;p robot 2 pokok 2 and preview for next LEGO entry ;]
Bismillahirrohmaanirrohim As a beginner, i hope that my decision to involve in BLOGGER WORLD, may i repeat?? BLOGGER WORLD, the world that related to the world wide web system, ''The World-Wide Web was developed to be a pool of human knowledge, and human culture, which would allow collaborators in remote sites to share their ideas and all aspects of a common project.'' is a right decision that did't harm me and others. HAHHAHAHA okeh2,udoh2 le dok ckp ong puteh dr td tuh .. hahahaha haa, tadi da berskema-skema.. skrg kite sempoi yew.. euww=..='' buat pengetahuan semua, aku ni memang skema,nerd kutt , lame,.ordinary... haa, apa lg?? hahaha tp ak ade style.. haha, sori la klu korg rasa nk munto.. hehe 1. pasai pa hang buat blog tetiba nih?? pasai pa?? okeh, assalammualikum semuaa.. =D pasai pa yaa?? sebaaab, aku seda aku da 18.. ak seorang student dekat satu puncakk tuh.. ak perlu maju satu langkah ke hadapan supaya tak ketinggalan dan terus la...
Assalamualaikum ;] WARNING !!! Please close this tab or back off if you are not interested *peace [-_-]Y For now, i want to share shila's and adek's creativity. Taman Rekreasi Alolo harmoni sentosanya laa imaginasi budak2 kecik ni.. hahahah tahu, adek2 aku awesome. hehe Pintu gerbang see? taman buatan adek-adek aku ni real kan? siap dengan pintu yang tak berapa nak menggerbang. ringkas tapi nampak perfect. ade rupa la tu kan? baik jawab ye. angguk cepat. haa, bagoss bagus. nge hee :D pokok dengan tempat duduk-duduk. siap ada watercooler dengan tempat basuh tangan tau u olls. detail x adek2 aku? hahaha IKAN DI DARAT * motipp?? -.-' hahaha. setelah aku tanya dua bocah cilik ni, diorang pon explain.. '' ikan tu sebenarnya tugu laa.. macam dinosaur dekat N**** 3 tuuu '' kau tahu apa respon kitorang yang lain dekat situ --_________________________________--'' :D :D ;D :'D HAHAHAHHAHAHAHHA gelak samapai keluar air mata wehh.. ade gak i...
Comments